Tuesday, June 15, 2010

Felda Bukit Jalor di "SERBU"

Salam 1 Malaysia .

Pada 14/06/2010 ( isnin ) yang lalu..YB Dato' Kamil bersama dengan para jentera dan AJK BAKAWALI  telah menyerbu Felda Bukit Jalor  di dalam satu program yang bertajuk "JEJAK ASPIRASI 2010 DAN PENERANGAN GAGASAN 1 MALAYSIA  ANJURAN SERANTA ( FELDA ) JABATAN PERDANA MENTERI , WILAYAH RAJA ALIAS.Program tersebut bertujuan untuk  memberi bantuan kepada mereka yang memerlukan selain merapatkan hubungan  diantara pemimpin dengan masyarakat setempat dengan cara  menziarah dari rumah ke rumah.. hari tu je Yb Dato telah pergi   sebanyak 21 buah rumah... banyak tu...bak kata ketua kampung jalor " lenjan kaki "..Program yang disertai oleh orang kampung dan belia kampung itu mendapat pujian dari YB Dato'...kato eh...Syabas!...dan terima kasih atas sokongan semua yang menjayakan..Dengan bermotosikal Yb Dato poi dari rumah ke rumah..Memang meriah...lepas ni kita  tunggu felda  mana pulak  kita akan poi...so siap sedia je lah...
Yb Dato bersama para jentera,...bukan main semangat lai..

Wan ni menngis tgk Dato ngan rombongan datang melawat dia...
dalam hujan pun tok kamil tetap bersemangat..


kunjungan ari tu banyak di sertakan dengan air mata ...sedih...

atok ni siap minat duit kat tok kamil...dapek lak tu...untung bona...
khusyuk nya....ntah apo lah yang di adu wan tu kek tok kamil..
barisan jentera yang turut sama ...meriah...
tq pada yang bagi pinjam moto..sporting lah orang bukit jalor nie..

Terima kasih dan sekalung tahniah diucapkan pada semua yang terlibat ...

6 comments:

  1. syabas ayahanda Dato Mohd Kamil Abd Aziz..

    -Anakanda-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Sue..PA Adun..Harap maklum..lebih molek sekiranya gambar dato merokok tu dikeluarkan..al maklumla,,dato sedang bertugas dengan aktiviti lawatan selaku wakil rakyat..ape pula kata 'org lain' pule..bukankah kerajaan sedang berkempen anti-rokok..tapi sekiranya gambar wakil rakyat disiarkan begitu,,bukan menunjukkan perkara bertentangan bukan..jadi,,kalau nak siarkan gambar pastikan keadaan itu CLEAR k..

    -Anakanda-

    ReplyDelete
  3. Datuk , syabas kerana sudi datang ke bukit Jalor.Harap aktiviti begini akan diteruskan setiap tahun.

    Nak bagi pandangan sikit bleh.saya rasa datuk still boleh monang kat jalor dlm PRU akan dtg kalau datuk tak lakukan kesilpan yg bosa yg boleh buek org kg marah.Masalah sekarang ialah semaso pemilihan nanti, datuk akan ditikam dari belakang oleh kawan2 datuk sendiri.Jawatan Adun nie, ramai yg tak tido malam datuk wooiii...sekadar peringatan....

    ReplyDelete
  4. Dato,Penduduk jalor skg ado masalah bosa.Penduduk dah mula naik marah sobab jambatan dah runtuh.Harap dato dtglah melawat jalor.Donga permasalahan org jalor.Jgn sampai ado yg meluat ngan pemimpin nanti...

    ReplyDelete
  5. asakm datuk,
    harap dastuk dapek buek penyelosaian yang terbaik tntg isu jambatan ni. bia win win situation. dulu dalam hujan lobek. paneh pun datang gak jalo. ni bilo jalan dah bedobu, rosak. batng idung pun x nampak. takut mercs rosak naik jo 4 wheel kuncu2 datuk yang rmai 2. datang jalo buek dialog. nt jgn PRU kali ni tinggal 13 undi yo kek jalo.

    ReplyDelete