Tuesday, April 27, 2010

MB TURUN MONCHEH ..PROGRAM JUARA RAKYAT...

salam satu malaysia..

Program Juara Rakyat  yang diadakan diadakan di Kampung Batang Rokan  telah berlangsung dengan jayanya.Jutaan terima kasih  diucapkan kepada YAB Tok Mat yang sudi hadir ke Program tersebut  .. DIFAHAMKAN dari pagi lai  Tok Mat  dah sampai dan  berkampung kek moncheh ..baru lah namo eh "Rakyat didahulukan"
Program-program kampung seperti inilah yang   perlu diadakan bagi menambah mesrakan lagi hubungan antara pemimpin dengan masyarakat...tgk Tok Mat kek batang rokan ..kan main sporting lagi..Pemimpin-pemimpin yang lain..apa tunggu lagi...rakyat menanti anda ...
Meriah! itu lah yang dapat dikatakan..jemputan yang hadir pun menggalakan.semangat yang macam ni lah kita perlukan dari semua pihak terutama sekali kampung yang terlibat.
Dalam program  tersebut..MB telah menyampaikan Geran Hak Milik Rumah Rakyat Batang Rokan , selain sumbangan  kepada ibu tunggal  ( KEMAS Daerah Tampin ) dan juga  menyampaikan  Bantuan Persekutuan  Jabatan kebajikan Masyarakat DaerahTampin..

Terima kasih juga pada semua yang terlibat dalam sama-sama menjayakan program ini  dari peringkat mula hingga selesai majlis..ANDA SEMUA JUGA ADALAH JUARA..

 
                              ketibaan MB disambut oleh Dato' Kamil dan org2 kampung

                    jaga-jaga dik...jangan Syok bersilat tak perasan MB kek dopan tu

                          "terima kasih Tok Mat sudi datang Moncheh" ..kata Tok Mil

   
            "Sama2...kok ado lai program kek moncheh nie..jomput se lai"..kata tok mat
                           
                        terima kasih Tok..dapat gak hak milik kekal rumah saya tu..
                          leh bisness gorang pisang ni..dapek minyak masak free..
                         makan time..


TERIMA KASIH ...TOK MAT MEMANG JUARA RAKYAT....

2 comments:

  1. waahhh,,tahniahla kerana DUN Gemencheh berjaya laksanakan EVENT juara rakyat ni..Moga Terus jadi juara di hati rakyat la eh..tahniah kepada YB Dato Kamil..tahniah kepada sesiapa sahaja yang terlibat sama ada secara langsung mahupun tidak..

    ReplyDelete
  2. apo kato sosokali ketuo kampung atau ketuo blok pulak yang adokan penyampaian sumbangan yang soporti tu...dongan dana yang samo.
    den gaso ok gak!

    ReplyDelete