Saturday, May 1, 2010

YB MENCHEH TURUN PADANG LAGI...

Yb Dato' Kamil  sekali lagi turun padang ..dan kali ini ke Kampung Gedok ..Program Ziarah Mesra  Dan Menyampaikan sumbangan seperti ini  adalah program berterusan yang telah dilaksanakan oleh YB kita nie..dalam program ini , YB Dato' telah menyampaikan sedikit sumbangan  dan barangan dapur bagi meringankan beban  ...seramai 3 orang penerima bantuan telah diziariahi oleh beliau melalui maklumat yang disampaikan  oleh Tok Ketua Kampung ..iaitu  Tok Pahim..

Maklumat-maklumat seperti inilah yang diperlukan melalui ketua kampung setiap kawasan bagi mengenal pasti siapa dan apa jenis bantuan yang hendak disalurkan..jika bukan mereka ( ketua kampung ) mengambil pendekatan seperti ini ..pasti ramai diantara penduduk kampung yang tidak diberi perhatian dan bantuan yang sewajarnya.So..pada semua ketua-ketua kampung ..tindakan anda semua diperlukan.

                              mcm ada masalah besar je tu ...
                 nie sey sumbang sikit untuk wan...kata tok kamil..
                         ishhh..paneh badan wan nie.....macam doktor pulak..
       ni yo yang sey dapek bantu wan sikit-sikt..duit tu poi lah boli ubek..yo wan yo..
           bukan maggi tau  dalam kotak tu...anda semua jangan silap..macam2 brg dapur tu..
               suko  wan tu,...tgk kan main lebar sonyum eh..

Terima kasih pada warga kampung Gedok ...

1 comment:

  1. tahniah kepada tokmil..teruskan usaha ziarah dan serah sumbangan kepada mereka yang memerlukan..moga tindakan yang dilakukan mendapat keredhaan dan balasan daripada ALLAH Swt..

    ReplyDelete