Friday, May 7, 2010

Pertandingan Keceriaan Kampung Peringkat Dun Gemencheh ..

Salam..salam..salam..

Tak lamo lai kampung-kampung kek moncheh nie mesti  cantik , ceria indah lagi bersih..al-maklumlah...tok mil  telah pun menganjurkan  Pertandingan Keceriaan Kampung Peringkat DUn Gemencheh .HArap nye  Dun Moncheh ni jadi Dun contoh lah ..
Mesyuarat  J/K Pertandingan  Keceriaan ini yang diadakan pada hari Selasa 05/05/10 yang lalu  telah memutuskan pertandingan bermula dari Bulan Julai hingga bulan September ini.., terdapat 3 katogeri kampung yang akan bertanding..iaitu Kampung Tradisi , Kampung Baru@Kampung dalam pekan  dan Katogeri Kampung Felda ..lumayan jugak hadiah nya..Johan akan menerima RM5000 tunai dan RM200 penyertaan , Naib Johan Rm3000 tunai serta RM200 penyertaan dan ketiga , Rm 2000 tunai serta RM200 penyertaan..Pertandingan nie akan dinilai oleh hakim-hakim yang berpengalaman ..macam-macam kriteria yang akan dinilai..jangan ingat nak cantik laman je...internal..dan external tau...nampak macam senang ...tapi.....
Untuk itu ,  semua kampung dan penduduk kampung ..sama-sama lah sahut cabaran nie,..,..bukan tuk orang lain..tuk kampung kome jugak.. dah  boleh dah gotong royong nie...pada J/K yang dilantik..apa tunggu lai..buek lah kojo yang dibori an...nak monang tak???
Tahniah...semua kampung dun mencheh menyahut cabaran...sama-sama kita nantikan hasilnya..

No comments:

Post a Comment